Yardım Destek İsteme Ve Blog Hakkında

Hiç yorum yok
Merhaba Arkadaşlar,

Yaklaşık 3 senedir blog üzerinden paylaşımlarda bulunmaktayım.Her ne kadar belli dönemlerde işlerimde dolayı kapalı kalmış olsada.Amacım bilginin paylaşıldıkça güzel olduğunu ve bir anlamı ancak bu şekilde olabildiğini sağlamak.Bunları yaparkende hiçbir maddi yada manevi beklenti içinde değilim.

Bu noktada ise paylaşımlar ve yardım isteme noktasında amacım hazır olarak herşeyi vermek değil.Maddi anlam ifade etmediğinden blog üzerinden geniş çaplı uygulamalar bulabilmenize rağmen belli bölümleri bilerek ve isteyerek eksik bırakılmıştır.Bunun sebebi bu işle uğraşan arkadaşa belli oranda sadece yol gösterebilmek ve devamındaki kodlama işlemlerini projeleri uygulamaları takip eden arkadaş yada arkadaşların yapabilmesini sağlamaktır.

Bu aşamada gerek sosyal platformlardan gereksede mail ortamında gelen sorularınıza bildiğim tüm noktalarda yardım etmekteyim.Fakat son zamanlarda gelen sorularda bu projede şuraları yapamadım yada falanca ödevim var iki dakka teamviewer ile bağlanığ yaparmısın gibi istek ve taleplere sadece nasıl yapılabileceğini anlatarak cevap vermekteyim.Buda bazı arkadaşların tepkilerine yol açmakta.

Bu blogun amacı hazır balık vermek değil balık tutmasını öğretebilmektir.Bu işe ilk başladığım zamanlardan bu yana meslekle alakalı sorunları bende sizler gibi yaşadım.Fakat kimseye bağlanda bana kod yaz demedim.Sebebi ise hep aklımda bu işi yapan gerek hocalarım gerekse bu meslekte yıllarını vermiş deneyimli arkadaşlar olsun.Herkesin kendi işinin ve uğraşının olmasıdır.

Ben sorularımı sorarken bu işlemleri yaparken nasıl bir yol yada mantık kullanmalıyım tarzında sorarak bu aşamalara geldim.Araştırıp geliştirmek ve sonunda elde ettiğiniz şeyin insanların faydasına olabilecek bir seviyeye geldiğini hissettiğiniz anda kodlama işlemleri ve alınan ürün
anlam katmakta.

Benim gibi sektörde toplamda 3 senesi geçen ve sürekli gelişmeyi araştırmayı edinen siz değerli arkadaşlarıma önerilerimi yukarda sıraladım.Tabi bu şu demek değildir.Ben herşeyi biliyorum yada yaparım.Bunun anlamı yapılabilirliği kanıtlanmış bir şey varsa buda kullanılıyorsa bunu yazan kişiden hiç bir eksiğinizin olmamasıdır.Sadece daha fazla araştırma yapmak gerektiğidir.

Sözlerimi noktalarken bol kodlu günlerle kalın diyorum.

Saygılarımla Sinan Arslan

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Soru Görüş önerileriniz için gmail plus üzerinden + layın müsait olduğumda mutlaka yanıt dönüyor olacağım.